söndagsfirande


Idag kom kusinerna Sam och Jonathan med flickvännen sofie och moster o morbror Göran och hälsade på och firade mig lite i efterhand eftersom de var uppe i Norrland på min födelsedag. Fick lite små saker, en tvål, handuk och lite badsalt och ännu ett presentkort på Makeupstore, så nu har jag lite drygt 1500 kr att köpa för. Härligt!! :) + 3 sminkningar.. eller två då, eftersom jag använde lite av det ena presentkortet igår.. 

Det är kul att bli firad och så, men nu är jag faktiskt riktigt trött på alla mat o sånt som kommer till. Ska bli skönt att börja träna och äta rätt igen! :D ska verkligen sätta fart med träningen nu... och jag vet att det det är mkt snack liten verkstad för många, men jag vet att jag klarar det om jag verkligen går in för det... :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0