Slutet gott, i alla fall.


Kick off med dansen vid halv 12. Skulle inte skulle inte skulle inte!! :(
Nu är mitt ben skadat igen. Förstår inte vad det är som har hänt?
Ett litet skutt och det känns som att hela benet ska gå av. Fan, gick där ifrån och satt mig i omklädningsrummet o stortjöt. 
Jag är inte van att vara skadad.. och det här förstör verkligen... Jag är verkligen så himla peppad till att sätta igång igen och då kan jag inte. Vi ska kolla upp vad det är för något.. För jag vill inte längre :(


:(



Kvällen slutade i alla fall bättre,
det började hos Anna med Maria och Malin. 
Vi gick o köpte mat, drack, pratade och dansade :D 
Sen tog vi spårvagnen ner till stan, kulturhammarn 
och kollade på Markus när han spelade. 

Sen gick vi vidare till teaterbaren, 
och sedan hugo. 
Tacl för en riktigt rolig kväll tjejer :)


(Bilden är från nyår)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0