Privatparty.



I fredags var vi i Mem på privatfest, fast innan vi kom det var det rätt körigt.. Jag kom hem sent från stan, stressade som ett as för att hinna, patrik ringer och säger att dom hämtar  upp mig om 5 min. Va fan?! Jag är inte klar med håret och jag har inte bestämt vad jag ska ha på mig för kläder.. Har inget val, så ja får slänga på mig kläderna lite fort.. hinner inte kolla efter om det faktiskt ser bra ut. Sminket är halvklart och håret hänger, ny-duschat och lite frissigt. Efter 5 minuter så ringer Josse och säger att jag kan åka med dom. Dålig tajming för kunde inte kliva av då utan fick hänga med ut till Mem för att sedan åka tillbaka hem igen. Nu kunde jag i lugn o ro bestämma kläder och sminka mig klart. Sen var det dags att bege sig ner mot staden och förfesten. 

Sen ut till Mem för andra gången denna kväll.. 

Det var riktigt kul! Helt klart lyckad kväll..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0