Lördag

 
Hade en sån sjukt läskig dröm inatt,
om att det var en dvärgtomte med skägg som bodde på våran balkong och stod och tittade på en när man kollade på tv. Den var helt fruktansvärt läskig. Drömde också att jag var törstig och guck upp och drack. Vaknade sen och var hur törstig som helst så jag och josse gick upp o drack. Snacka om dersavy (?) upplevelse.



Vi tog det lugnt,och gick ner på stan en stund. Köpte en jätte snygg BH från H&M och en svart och en vit ögonskugga och en svart gele eyeliner från Makeupstore. Sen skiljdes vi åt och jag gick hem till min Snygging som hade ont i ryggen och var trött, sen gick vi till mig.



Nu är vi här och Patrik somnade för typ 3 timmar sen.. så nu ligger han här brevid o flåsar :) haha. Han är söt.
Jag är inte ett dugg trött, så jag har lånat hans laptop och ligger i sängen o kollar lite. Funderar på om jag ska försöka ändra min design här på bloggen.....vet dock inte alls hur man går till väga, men det löser väl sig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0