Födesledags middag @ my place


Igår hade jag och Hanna våran efter längtade födelsedagsmiddag. Det började redan vid 12 då Hanna kom hem till mig och vi började städa och fixa inför kvällen. Vi var så uppe i varv att vi var tvugna att göra saker hela tiden. Ingen stund tog vi det lugnt. vid halv sju började gästerna droppa in.

Vi åt mat, drack, pratade och skrattade, musiken höjdes, vi dansade, tog kort,körde lips och i allafall jag hade riktigt kul och det verkade de andra också ha!

Av tjejerna fick jag 2 par trosor, presentkort på HM och present kort på Make up Store,så himla bra presenter, verkligen.. ni är bäst!

Vid 11 tiden var det dags att dra vidatre till Hugo. Mycket mer lyckad utgång en sist, tack o lov.

Runt halv 3 tog josse och jag en taxi hem och somnade bums..

Tack för en rolig kväll tjejer ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0