Dagis fröken!


Snacka om att jag knappt kunde hålla ögonen öppna idag.
Jag och Patrik somnade inte förens sent sent sent. Not good.
Som tur var slutade jag redan vid 11, kommer jag göra varenda måndag framöver.

Efterskolan tog jag en tur på stan,
tänkte köpa nån present till pappsen för att han hjälp till så mycket under förra veckan
men städning o mat o mublering o allt. Det är han värd. Funderar på någon tröja kanske.

Imorgon fyller Patriks mamma år också,
ska nog hitta på något kul o köpa till henne också, vad vet jag inte riktigt än!

Idag var jag o Patrik dagisfröknar på armbandetsförskola där min moster är chef.
Vi kom dit vid halv två och hoppade in eftesrom det fattades personal. Så himla söta barn!
Så vi har lekt o busat med barnen idag. Var lite trött i huvudet när klockan började bli 6.
Får se om det blir lite extra timmer där framöver.

Jag måste skaffa mig ett jobb!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Ring mig så fort du ser de här ! (: måste prata om kläderna ju ;)

2009-01-13 @ 18:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0