balklännning?


Snart är det dags för bal och student för oss treor och allt som kommer med det. De flesta kanske redan har hittat sin dröm klänning till både student och bal... Jag har knappt börjat... Det är så otroligt svårt att veta vad m..an vill ha. Vi var förbi Igelkotten idag och tittade lite vad dom hade och i broshyrer och tidningar men det blev bara svårare... Jag har i alla fall en aning om hur jag vill att den ska se ut.. men sen är det ju det här med färgen också.. Funderar på ljust ljust gult, svart eller champagne...

sen är det ju allt annat också... hår, naglar, soldusch - solarium - solresa, smycken, skor..

Jag älskar sånt här, samtidigt som jag känner press. Jag vill ju att allt ska vara perfekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0