jag vet ingenting..


Jag mår bättre nu. För er som vill veta. 


Vi var lite tjejer här i fredags och hade det trevligt! :D Har alltid kul med er! sen blev det utgång till Palace.. kul med lite nytt. Väl inne så splittrades vi tyvärr och ja.. vet inte riktigt.. Jag har haft roligare.  Kände mig i alla fall snygg i mina nya jeans leggins...kvällen rullade på och vi bestämde oss för att gå hem.. vi skiljdes vid v-bar och jag gick hem sakta sakta i mina trasiga skor...

I lördags fyllde min kusin Sam år och vi var där och firade. Efter det var det utgång. Åkte hem till Josse och lite senare kom Linn. Vi lyckas alltid stressa oavsett vad. Jag förstår inte. Vi gick till Deli och blev bjuden på hur mkt som helst.. inte bra, inte bra.. efter det vinglade vi bort till Hugo och nu sätter jag punkt där. Jävla kväll.. fan.. det är inte så att jag inte minns någonting, jag minns nog allt bara jag tänker efter... Men varför går man bara inte hem när man inte är glad? varför stanna och göra allting så mycket värre? 

det är frågan..

I söndags var det dags för dans och jag älskaar det. Impressive's koreografi är så jävla bra tack vare malin, eller aah hela dansen är bra men början är as grym :D ..sen är det det där med spagaten och mitt skadade lår :( ..det har blivit bättre men jag vågar inte om det skulle bli värre..

 Det är dags för tävling snart och jag är taggad till tusen.. kanske ska köpa lite nytt tyg och göra en ny dräkt trots allt. Jag tycker om min dräkt, men jag har hittat snyggaste tyget!


Pappa kommer hem snart och vi ska åka till jofotexi söderköping och titta på tyg till mig,
sugen på att sy någonting, klänning eller tröja eller något. Får se om jag hittar nåt.



Hej då snyggingar 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0