BäbäbäbäbäbäbäBATMAN!!



Längtar tills imorgon.. inge jobbiga lektioner alls om man bortser från certifikat engelskan. Men det är rätt slappt det med. Sen filosfi och sedan pedagogiskt ledarskap. Jojomensan.

Sen ska jag skynda skynda till dansen och vara på efterlängtade dansen och dansa naturligtvis. Mitt ben har blivit sämre tor jag.. Det verker när det inte ska.. ni vet som träningsverk i hela benet upp till rumpan. Speciellt när man ska sova, då gör det ont.. :(

Sen ska jag hem och förhoppningsvis kunna ta det lugnt ett tag.

Sen ska vi tjejer ut och herrejisses va kul vi ska ha!!! hiiih..

På lördag är det allahjärtans dag.. Jag tror inte man ska planera och ha jätte stora förhppningar på dagen, då blir man oftast bara besviken.. Tycker bara att man ska göra det som man tycker är kul och vara med varandra, för det är ju det som är meningen.. FAST patrik säger att han har en överraskning, en present..menjag vet allt något åt han också minsann ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0