ännu en helg..


Förstår inte  vad det är med mig längre, jag kan inte festa längre. 
Kanske beror det på de sena fredagsträningarna som gör att jag får stressa som ett djur och blir full som ett as. Ni får ursäkta helt enkelt. 

Innan, hos mig, var det i alla fall trevligt! Tjejerna var här och det var riktigt kul :) 


I lördags var det alla hjärtans dag, 
som jag tycker man får tolka som man vill. 
Det heter ju faktiskt alla hjärtans dag och 
är väl till för att man ska vara med sina nära och kära, 
och inte bara firas om man har pojkvän eller inte! 
Man kan ju fira den med sina vänner eller familj?
för dom finns ju i hjärtat lika mycket som en pojkvän / flickvän?

jag vaknade upp hos Patrik, 
halvt bakis.
Sätter mig upp i sängen och han lika så, 
sen håller han för ögonen på mig. 
- nu får du blunda. 
Sen tog han fram ett paket, - ett tomas sabo armband med svarta pärlor. Och jag älskar ju tomas sabo armbandet med svarta pärlor. Går jämt förbi och suktar över snyggaste armbandet i stan. Tyvärr blev det fel storlek men ska byta så fort rätt storlek dyker upp i affären. 

Han fick 2 choklad bitar av mig och en jätte söt gris gosedjur. Inte alls lika bra som den present jag fick tänker ni... MEN det är tanken som räknas och grisen var jätte fin. Det är faktiskt oerhört svårt att köpa någonting litet som betyder mycket för en kille. Så den kan han ligga o hålla om när han ska sova! :) 

Nu kommer han och hans mamma snart och hämtar upp mig.
Vi ska ner till stågstationen och släppa av honom. Han ska till Luleå och vara borta till söndag. :( buhuuuu..
ja kommer sakna honom massor. och jag vet att det inte alls är lång tid, men för oss är det faktiskt det!!
nu måste jag gå..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0