XpressMusiiic


Jag tycker om överraskningar.. och att överraska.
så att personen i fråga blir glad.
Som att ringa på, klockan 00.13 o säga,
- Jag ska sova hos dig.
:)

Idag var en jobbig dag,
på historia lektionen kändes det som att jag inte hade sovit på två år. 
så jag slocknade för en stund. Mitt i filmen.

På friskis har jag med varit idag,
klockan 08.10 var jag där och svettades. 
Även fast vi fick gå dit precis när som helst i veckan,
och jag valde måndag klockan 8. (läs: inte med flit)

Sen var det dags för skolan och 
det kändes ärligt som att jag gick och sov mig igenom hela dagen,

cyklade som ett as till grupplektionen,
tror dansen kommer bli riktigt bra :)
bara vi tränar massoooooor. 

Sen var jag och pappa och köpte mobil till mig,
så nu mina vänner är jag kontaktbar igen, 
(sen augusti 27e) har kännt mig ganska lost faktiskt,
men nu har jag ny mobil... igen..
En vit / grå Nokia express music. Den som får för sig att sno den........ajjabajja säger ja bara!!

Nu ska jag äntligen sova.
Godnatt hörrni.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0