shopping!

Som sagt så har jag äntligen köpt mig en mobil nu :)
denna blev det>


  

Idag efter skolan gick jag på stan ett tag och fikade med Patrik, 
köpte en jacka :D
skit snygg är den!
Från cheap monday.
Imorn blir det kanske nya skooor,
converse orginal, inte de nyaste skorna, men ja vill ha iaf.



Lite mer bilder kommer det komma upp nu, 
när jag har mobilkameran^^men borde köpa en liten kamera också, 
för så bra bilder blir det ju inte med mobilen.
nu ska jag plocka i ordning mitt rum lite, 
sen ska ja nog börja läsa boken till svenskan.
Min förra bok tyckte jag va för läskig så jag bytte idag till snabba cash,
väldigt tjock bok men det ska väl gå bra, har hört att den ska vara bra. 

Pusso kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0