om jag själv fick välja..



Idag har varit en mindre bra dag,
inte fullt sådär pissit dålig men inte heller sådär helt okej bra heller men överkomligt dåligt, bra? nej. Hänger ni med?! 

Pappa har sprungigt omkring här hemma i lägenheten, från det att han kom hem, till bara några minuter sen, och tjatat om både det ena och det andra. Det ska tydligen vara någon slags besiktning här imorgon, så han uppför sig som om det vore självaste julafton. Så är han alltid, spelar ingen roll va det är. Även fast det bara är målaren som ska måla balkong taken, så ska garderoberna promt städas! (som att nån skulle titta där?) Men idag har jag varit duktigt städat riktigt fint. Varken klagat, suckat, stampat, eller höjt rösten alls. Funderar på att samla i hop lite kläder och ställa mig på en loppis eller nånting. Jag har ingen plats för allt!

På tal om julafton köpte jag ett paket till min sötnos idag, 
han hade dåligt med nike strumpor, så idag var jag nere och köpte ett par åt honom :)
Alltid kul med presenter,  varesig det är strumpor eller något annat...


 
- Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0