Och så var det över..


Jag somnade runt 1 i fredags,
dräkten var inte klar och vid kvart i ett kommer patrik o vill säga lycka till och hej då.
2 och en halv timme senare var det dags att gå upp..
va inte direkt trött då, gick upp, sminkade mig, packade och sen åkte vi iväg till bussen.
På bussen körde jag och jossan (som brukar va dom ända som är någolunda pigga ) igenom våra pogram.. pratade  o skrattade och sen blev jag astrött.. fast det var lite svårt att sova.. 
Väl framme fick vi vårat omkläningsrum, utan en ända spegel.. den som skulle sitta på toan hade dom tagit bort.. ja menar va tänker dom med..tur att man hade sminkat sig hemma! vi slapp iaf dela omklädningsrum med någon annan stad, så det var bra :)
Sen va det dags, benet gjorde ont, men jag kämpade på ändå.. dansade finalen i singeln men ingen pallplats blev det.. Sen va det dags för paren, 3 par från Lagers dansade samtidigt :D lite kul.. Längtar verkligen till alla träningar i veckan nu. Är så himla sugen på att träna o bli bättre! Rikigt peppad.. sen får vi ju träna gratis på gymmet :) .Iaf, sen va det dags att åka hem... tur att pappa va med, så vi kunde åka hem med en gång... somnade typ direkt när jag satte mig ner..

När ja kom hem så träffade jag Josse och Adam, 
vi satte oss på fräcka o pratade lite.
Sen gick vi hem till Josse,
och där på gården satt hela grannskapet och festade :)
sen gick ja o mötte patrik och sen gick vi hem o sov..

snipp snapp snut så va sagen slut..
riktigt långt inlägg den här gången :) så det får nog lite lite bilder på det.

  <--- gammal bild



Puss o kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0