monday


Sammanfattning av helgen,

I fredags var det dans,
riktigt hårt är det, men vi kommer att utvecklas..som fan!

Sen var det bråttom bråttom,
hem o fixa, sen till Lina och fira :)
Bishop och idrottslärare, och saab 900.
Sen blir det xider
sen va ja arg.
hela taxifärden hem, och hela natten.

På lördag fyllde kusinJonathan,
fixat eget, snyggt.
gick hem till bakispojk.
sen blev det svensk inspelad film. hemma.

Igår var vi på Jofotex och köpte tyg till dansdräkt,
svart jogging tyg och träknapp som blev en snygg t-shirt.

Just nu är det september, den 8e, v. 37, 10:58, samhällskunskap
oh dunkadunka i huvudet.
Jag har hittat mitt ämne, kläder & mode som påverkar
oss, samhället. 

Bravo sa Johan, 
MVG till mig. ^^

Nej, men snart har vi rättkunskap,
efter det ska jag gå hem.
Ska ringa Graham o fråga om det finns någon ledig lokal,
så jag kan dansa en stund. 


PUSSSSSSSSSSSSSSSS 

(angående mina inlägg utan bilder, är pga. att min lilla kamera är borta, system kamerorna är förbjudna att ta med överallt och den stora svarta är aldeles för klumpig.) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0