kämpigt


Jag mår dåligt, mitt huvud dunkar, snurrar och virrvlar,  halsen svider och mina ben känns som spagetti. Läxböckerna bildar en liten hög här bredvid mig.  Där ligger dom o påminner om äckliga skolarbeten och läxor som ska vara klara snarast! 
Jag tar det sen, ja börjar snart, ja har gott om tid på mig.. men neeeeej det har jag inte, det ska vara klart imorgon. Ja spyr.

Om 1 timme börjar dansen och jag känner att jag inte riktigt hinner, 
men vi lovade att vi skulle komma idag. 
Tänker inte svika gruppen :) 


Kommentarer
Postat av: Linn

Jag har också världens läxhög brevid mig! Eller den består mest av historiapapper, men det är åndå alldeles för mycket... har inte skrivit en rad så jag borde verkligen sätta fart nu!

2008-09-25 @ 19:16:47
URL: http://linnandstuff.blogg.se/
Postat av: Jossan

Du fick prick i singeln !!!!! :D :D :D :D

2008-09-26 @ 07:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0