JÄVLA SKIT


Jag har sträckt mitt ben, idag på träningen.
det gör jätte ont :( 

Ja kan inte kicka ordentligt,
och min spagat ser ännu mer bajs ut. och det är liksom slutposen ;O hur ska det gå??
Får väl bita ihop helt enkelt för imorgon ska ja fan ha min sista prick.
Får värma upp ordentligt.

Var nyss i väg med Patrik för att handla lite saker till imorgon,
nu ska jag snart göra färdigt dräkten och börja packa.
Duscha och platta håret måste jag också göra,
sen måste jag nog sova.. ska ju upp vid halv 4. FASAR INFÖRT.

Aja, nu  måste jag sätta fart, 

Håll tummarna för mig nu gott folk !!



Kommentarer
Postat av: Jonna

good luck:D

2008-09-19 @ 23:09:51
URL: http://whitney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0