Wii again, AND I'M THE BEST!!


så sjukt kul är det med wii :D
funderar på om det ska bli något att skriva ner på födelsedagslistan / Julklappslistan..
Vi får se hur det blir.. eftersom jag fyller dagen innan Julafton brukar det vara så svårt att komma på "tillräckligt" med packet. Aa så är det faktiskt, och då brukar man önska sig massa onödiga saker som man egentligen kanske inte ens vill ha.






Imorgon ska jag nå gå ner till friskis o svettis o springa av mig lite,
sen gå o sola. Sen är det dags för Projekt möte och jag hoppas verkligen att vi kommer fram till något imorgon. 

Nu är det dags för film, 

puss på er sötnosar!





Kommentarer
Postat av: Whitney

Say what? vad för projektmöte?

2008-10-28 @ 11:49:33
URL: http://whitney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0