vintern är här


Nu har vi ställt tillbaka klockan,
Klockan 4 börjar mörkret komma
och caféer ställer ut värmeljus på borden.
Alla går omkring o myser.
Mysigt!

Igår kväll kollade vi på "JanneLångben the movie" minns ni den?
När Långben tvingade med Max på en fisketur fast max ville gå på konsert i Los Angeles.
Det var verkligen en favorit när jag var liten. Vi satt o funderade ut andra tecknade filmer 
man såg förut... bumbibjörnarna, tutles, darwin duck - som mamma o pappa inte lät mig o
Linnea att se för att det va för mycket våld.. :) haha.. 

Idag var vi nere på stan ett tag, Patrik, jag, Patrik syster Madde + pojkvän Jonas och hans syster Emma.

Nu är jag hemma och har köpt med mig soppa hem,
så nu sitter jag här o sörplar i mig broccoli  soppa med en brie/salami macka.
MUMS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0