suris


Om jag vore en godis just nu, då skulle jag varit en riktigt suris.

Projektet känns bajs om jag ska vara ärlig.
Efter idag känns det inte alls bra, 
alla måste hjälpas åt och så är det. Vi måste gå in för det om vi vill nåt!
Jaja, blir så sur ibland.

Nu ska jag snart ner igen till Hälsostudion och träna lite par och sen grupp (:
ska köra igenom dansen några gånger nu innan så att den sätter sig (förhoppningsvis)
I Like it.

ska bara äta upp min skål med yogurt och musli, mums.

      =   


- - - -

Danser gick bra, 
jag älskart :)
men aj aj mitt jävla lår.
Ska nog gå till sjuk gymnast eller 
massör eller nåt. Måste försvinna innan 
tävling nästa vecka!

Efter träningen gick vi o köpte 
grupp-linne. Ett snyggt på monki blev det :)
med lite strass kommer det bli riktigt najs!
& med örhängen och smink så tror ja det
blir riktigt bra.
Nu är Patrik här o vi ska sooova för vi är tröötttaaa





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0