Stockholm



Stockholm var bra, som alltid.. Jag gillar Stockholm, kan nog tänka mig att flytta dit en dag. Fast Göteborg lockar mer, det har det alltid gjort. 

...Vi hälsade på Kungen och Drottningen på drottningholm.. 

ne det gjort vi ju inte, men vi var utanför. 
- Se, dom har hissat svenska flaggan, då är dom där inne berättar Johan..
Fredrika börjar veva häftigt med armarna " vi vinkar ifall dom skulle stå o titta på oss"

Vi va där och kollade på en gammal teater, 
Spännande var det!

Efter det var vi på DN / Expressen där vi fick göra en egen framsida,
och sen blev klassen fotad och utskriven på en löpsedel med underskriften "Bönder i storstan"
det va kul.

Efter det gick vi på en teater, 
den var lite mysko,
men bra.. Den ömhet jag är värd hette den..handlade om olika männsikor som nått sin botten. Några kända annsikten var det..

     <---

 Förövrigt så har jag faktiskt lekt med Thomas Hanzons, killen längst till höger, son när vi hyrde sommar hus i Skåne för ett par år sen. Då var vi grannar för några veckor. Coolt va ;) haha


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0