Samba dancing

Igår fick jag följa med på Patrik match,
för första gången :) skulle bli riktigt kul att se honom spela.
Efter 1 minut och 39 sekunder går han upp och ska skjuta,
får en knuff och landar knasigt med armen.
och det reslterar med att jag, micke och patrik åker till Akuten,
på akuten finns 2 killar i samma lag som också råkat ut för olyckor.

Jag tycker inte om sjukhus!
Ja blir yr och mår illa av alla sladdar och maskiner, läkare och sjukskötersko i vita klänningar,
(Jaa, klänningar. Dom hade stora klänningar som räckte ner till vaderna) Iaf så fick vi åka hem efterett tag. Med en flisa i armbågen, och en metella eller va heter. Ni vet ett sånt där äckligt hudfärgat gummiband som mn ska ha runt nacken x)
haha, naw, det är synd om honom!

--

Efter skolan ska jag cykla det fortaste jag kan till dansen,
Jag slutar 4 och vi börjar 4. så det blir tajt.
Efter det ska jag skynda mig ner till Samban,
ska testa på det idag med reste av projektgänget, det ska bli riktigt kul!

Sen ska jag o patrik plugga och göra egna hamburgare,
de ni ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0