mer shopping


Hej alla tusentals läsare x)  ...ha ha..
Idag har jag varit nere och köpt mina
mysiga uggs. Hittade en linne också,
och kunde inte låta bli.
Linnea har åkt nu och pappa är i Karlstad,
så jag är själv hela helgen. Rätt skönt faktiskt. 
Ikväll blir det dans, 
och här kommer veckans köp (inte den vita stickade tröjan och nike skorna, men dom får vara med iaf).. inga onödiga kläder, bara massa nödvändigt :)
>

  

  
vit oversize t-shirt

 
Vit Stickad kortärmad tröja

   
baslinnen

   
Mysig-stor-stickad tröja
   
Äntligen, converse orginal

   
Mysiga uggs


 
Minafinanike

  
sen måste jag ju visa den här snygga tröjan 
som är helt och hållet Johanna&Patrik design.
Sydda av oss för nån vecka sen.  Oversize tröja med träknappt, va tycks?
(inte lika "oversize" längre då pappa råkade krympa den 
i tvättmaskinen. Dock måste jag säga att den passar bättre på mig nu) ;) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0