Hos Blomqvist


Nu har jag precis vaknat upp hos familjen Blomqvist.. själv..
det är ingen  hemma. Alla har gått till jobbet, skolan.  Men inte jag för jag har studiedaaag (:
Drömde 2 läskiga drömmar idag, på raken. Det konstiga med mina drömmar är att när jag drömmer om "hem" så är det i svärtinge. Som att jag bor där, men det va ju 4 år sen?

Nu ska jag snart packa ihop mig och gå hemåt,
ska försöka komma på lite koergrafi till projektet sen.
Vi ska träna klockan 1.
Bränna musik måste jag också göra.

Kollar lite bilder på datan;
sommar sol &  bad vore ju inte fel.

  

Kommentarer
Postat av: Becca

Den där bikinin är ursnygg :) var kommer den ifrån?

2008-10-12 @ 16:49:36
URL: http://metrobloggen.se/rebfre

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0