Då var det dags igen


Vi försov oss idag,
så nästa lektion började inte förens 12,10 så vi låg kvar ett bra tag i sängen.. myste o pratade om va vi hade drömt.
Jag drömmer så himla konstiga saker nu för tiden. haha.

Jag tror jag ska hoppa av Matte C.
Det skulle ta alldeles för mycket av min tid om jag skulle försöka förstå vad jag faktiskt höll på med.
Fast o andra sidan har jag kämpat med C kursen i snart ett år blir det tror ja.. så de känns lite surt.
Men men, ja tror jag ska hoppa av. Naturligtvis ska jag välja en eller två andra kurser om det går. Frågar är vad bara.

Efter skolan träffade jag Patrik + kompisar till han och vi gick o fikade.
Sen gick vi o soladeee, äntligen har man fått lite färg igen.

NU; tillbaka till pluggningen.

pussssokraaaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0