B som i Bakis



Yes I am!
Gårdagen spenderades hos födelsedagsbarnet Josefin & rooligt var det!
Sen blev det en förfest hos någon fotbolls kille och eftersom jag är en liten flicka slutade kvällen för mig där.
Eller slutade o slutade gjorde den väl inte, fast ja skulle nog velat att den slutade där för vad som hände efter är lite suddigt. 
Jag somnade i alla fall i min säng igår kväll.

Idag har jag varit död.
Legat i stortsett hela dagen, däckad i sängen / soffan / badrummet.

; Nu mår jag helt okej,
rätt bra faktiskt. Har precis kollat på film. Rosa the movie,  den var söt :)
tänkte sätta på nästa film nu snart, Mamma mia, har hört att den ska vara riktigt bra.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0