Trapphallen


klockan är 10 över 11.
Plötsligt skingrar sig folket i trapphallen.
Alla lektioner börjar nu.
Nu är det nästan bara jag här.
& Clara och Fredrika på andra sidan förstås.
Hej hej

Snart är det slut på skola,
samhällen slutar 20 över,
då är det mentorstid och lucnh,
sen ska vi iväg till friskis o svettis..
Idag ska vi dansa rumpan av oss!
Idag ska den sitta...
vi har nog bestämt musik nu, om alla tillåter.

Det kommer bli super..
undra vad vi ska ha på oss...?

På tal om kläder har jag redan bestämt vad jag ska ha på mig på Nyår och min födelsedag samt min och Hannas födelsedagsfest. Ih. Dom är såååå snygga.. men jag tänker inte visa dom. Jag vill ha dom själv.. ;) haha


over n out
Johanna
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0