Söndag


I söndags var det meningen att jag skulle sova ut riktigt länge vilket jag inte hade gjort på typ en vecka. Men ne, då skulle patrik ha borsta match så det bev att gå upp vid typ 9. kul kul. Men det tog jag igen sen när jag kom hem och sov till halv 3. 

Sen var jag nere på stan en snabbis med Josefin, 
vi hann inte springa runt på stan så länge så vi satte oss på coffe house. 
Pratade lite om mitt projekt, och ah, det va rätt mycket dans.

Du & jag är så lika varandra, 
ibland kan det vara läskigt hur lika vi faktiskt är. 
Glad att jag har dig! :) 




Men jag är aaaarg för att du inte kommer att vara hemma och fira min födelsedag med miiiiiggg...
men vi får ta igen det när du är hemma från dubai, då blire jag  och min pepparkakspartypingla!

Kommentarer
Postat av: jjjjjj

NÄR är dendär bilden :O och vems mössa har jag på mig? haha

2008-11-20 @ 21:36:01
URL: http://josefiineriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0