Slut


Nu är det slut på lov och dags för nya tag, skola och träning. Det ska bli skönt på ett sett, men jag får ändå en klump i magen av alla prov och skolarbeten ska ska vara klara denna vecka. Men jag klarar det!

Idag var vi och firade moster Ann krisin, 
en vit stickad mysigt halsduk fick hon av oss.
Riktigt snygg va den och förhoppningsvis uppskattad !

Sen åkte jag hem och gjorde delvis det jag skulle,
plugga alltså.. men cosmo tidningen var mer spännande.
Men nu har jag och pappa suttit och diskuterar likheter och skillnader mellan folkmord,
och jag känner att jag har lite koll på läget i alla fall...


Vi har alldeles för lite bilder nu för tiden, men här kommer två från i fredags,




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0