Sliten


Jag känner mig... sliten.. trött.. men ja mår bra :) riktigt bra faktiskt..
I går var i hos Niklas i Jursla. Det var trevligt. Vissa stunder var det lite drag i faktiskt.
och som vanligt, i slutet av kvällen, har vi ingen aning om hur vi ska komma hem..
efter många idéer, både smarta och... lite mindre smarta... så kom vi i alla fall in till stan.
Där träffade jag Petter o Patrik och vi såg på film o pratade lite.
Alltid lika mysigt & roligt :)

Vaknade vid 11 och då va det dags för badhuset,
sola, hämta bikini..... osåå vare dans ja... så badhuset fick bli en annan dag..
hade helt glömt  bort att det var dans idag.. så fick låna lite kläder o skynda mig till dansen. 

Nu väntar jag på pappa att han ska komma hem,
jag är hungrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0