Pigg och Glad tjej



Nu har jag precis skrivit klart min arbetsansökan och  jag är nöjd!
Jodå, men visst är jag en pigg och glad tjej? ;)
Nu är det svenskan som ska göras klart, sen kan jag pusta ut för nu.

Angående dansen så har jag fått till baka motivationen, 
och jag är pepp inför örebro! 
Singeln sitter inte helt men det känns mycket bättre nu när jag gjorde om den.

I morgon så börjar jag 9.40 och slutar 16.30 och har sammanlagt 2 lektioner.. 
har ett hål där i mitten på kanske 4 timmar, nåt sånt.. så då tänkte jag möta upp Josse på stan och köpa saker till kvällen. Imrogon har nämligen Sahra 80 talsfest. Har inte riktigt bestämt vad ja ska ha på mig, men det fixar sig imorgon.

Puss o kram på er




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0