Pappas dag


Hej allihopa, 
idag är det farsdag för de som inte visste. 
Än är det inte försent att fixa nåt åt pappsen.

Och eftersom jag är än så himla bra dotter, 
så har jag redan planerat farsdag... 

För en stund sen gjorde jag mat  till pappa och mig,
Panini med bacon, pesto, soltorkade tomater, brieost och vanlig riven ost med tsatsikidipp. Mums,
Till det fick han paket, ett örngott som det stod "världens bästa pappa" på och 3 tryfflar i roliga smaker.
:) 

Nu kommer snart Patrik och hans föräldrar hit i gula bubblan och äter efterätt med oss, 
Vanilj glass med varma hallon och smält vit choklad :)

 

Kommentarer
Postat av: jjjjjj

dags att uppdatera! :D

2008-11-18 @ 21:31:17
URL: http://josefiineriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0