JULKUL

har precis kommit hem från dansen. 
Alla borde dansa. Det är helt underbart!


La märke till att alla grannar redan har tagit upp sina ljusstakar..det är vår tur snart, 
pappa är iväg o hämtar dom nu och resten av julpyntet.
I entrén så har dom satt upp en gran.. jaa rätt mysig i och för sig fastän den är vit,
med röda bollar...visste inte att det fanns vita granar.. finns det säkert inte heller, men vi kan ju låtsas att det är snö på den..
men mer snö än så lär vi väl inte få se mer :( 


Kommentarer
Postat av: jjjjjj

haha mh, oj va kul de va :D o ja det ska jag :D kul va. fast asså jag har inte bokat tid än, men ja tänkte göra det snart :)

2008-11-30 @ 23:05:32
URL: http://josefiineriksson.blogg.se/
Postat av: jjjjjj

ne inget stort :) jag kan säga nån gång när vi ses. och ja, jag veeeeeeeeet! underbart :D

2008-12-01 @ 22:25:15
URL: http://josefiineriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0