HJÄLP, Veckan kommer!!

 
Helgen har varit bra, bästa helgen på länge. Vi har sovit länge på mornarna, varit uppe sent om kvällarna, lagat mat och självklart ätit upp maten, sett på film och bakat lussebullar :) ♥
Nu lämnar jag helgen bakom mig och fasar inför de kommande veckorna. 

Bajs säger jag!

Vi har så mycket att göra så jag blir alldeles snurrig av att bara tänka på det. 
Historia , Samhällskunskap, Religionsprov *2, Svenska Nationella muntliga.
Hur ska man hinna med allt är det tänkt?? de tänker nog förmodligen inte alls...

Nu struntar jag i det för en stund och tänker på något annat, 
för det är fortfarande helg och då tänker jag inte plugga. 
I alla fall inte nu, möjligt att jag tar fram boken mot kvällen när pappa kommit hem.

Så nu över till det roliga!
För de som inte vet så är det den 23:e November idag.
ALLTSÅÅÅÅ BARA 1 MÅNAD KVAR TILLS JAG FYLLER ÅR!!
Det känns stort.

Kommentarer
Postat av: Anonym

månad menar du väl o inte måndag ? ;)

2008-11-23 @ 14:47:00
Postat av: Johanna

jo, såklart

2008-11-23 @ 15:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0