Hej mitt vinterland..

..nu är jag här.. lala..








När jag vaknade i morse och gick ut i hallen ropar Lena
- kolla ut Johanna!
SNÖÖÖÖÖÖÖ... det är snööö ute... ,
och där kom vi ett steg närmare Julafton.

Jag har högra förväntningar på Julen i år,
den ska bli bra. Inte för att våra jular inte brukar bli bra.
Tvärt om! jag älskar Julen..
Men en känsla jag har säger mig att den här julen
kommer bli något extra, något utöver det vanliga.

Jag undrar vad det kan vara..



Jag pulsade, (Ja faktiskt pulsade) ner mot stan, friskis.
En funky pass blev det... För första gången P.A tro det eller ej ;)

sen körde vi igenom dansen en gång,
sen var det dags att ta sig till skolan..
Brr.. men jag ska inte klaga. Klaga tänker jag göra då snön bli det slask och plask... då minsann,
då ska ja klaga som aldrig förr!

Men nu är det snö,
snö, snö, snö.

Back to samhällsvetenskapB och mitt arbete om killars syn på kläder och indentitet.
 Intressant va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0