det här med rubrik.. det är liksom inte min grej..


Dansen gick strålande idag, 
och kläder har vi också bestämt kanske (;
men måste ju ha hela gruppens åsikter.
Efter det tränade jag en stund.
har kommit igång nu och det är riktigt skönt.. ska dit imorgon.. passa på när man slutar tidigt.. sen blir det plugga hela dagen.. förutom vid halv 5.. då ska ja till min efterlängtade dans. Jävla piss plugg, hinner knappt dansa nåt :( 
men imorgon så :)

Hanna och jag planerade lite inför födelsedagsfirandet idag, 
om det blir som vi vill kommer det bli super :) 

och klänningarna jag vill ha,
klickas hem imorgon!
:D:D 

Nu ska jag ta mig ut på vintriga gator
till min bästa ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0