Det är inte lätt när det är svårt..


Gårdagen...

Ae, usch..

vaknade yr och illamående och det slutade med en ambulans till sjukhuset..
Någon form av influensa var det och jag missar både redovisning, prov och träning.. Jävla skit :(
Mår lite bättre idag.. men är fortfarande yr och illamående.. får se hur jag mår imorgon. 
Vill inte missa träningen! :(

Pappa beställde hem mina två klänningar från stylbystars förut.. lite som plåster på såren..
Thank u! :) Linnea ringde o hörde hur det var, och  å va ja saknar dig! och sen Patrik kom förbi förut med en present.. Mamma mia dvd.. BÄST ÄR DU <3

nu ska ja försöka få i mig lite te, o ta det lugnt..

Ta hand om er allihopa!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0