Dags för upptadering!

Vi börjar med helgen.
I helgen var det dags för tävling igen och denna gång i Arboga!
Jag somnade tidigt i fredags och kände mig väldigt pigg, pepp och ah, glad helt enkelt.
Jag hade nästan besätmt mig för att det skulle gå bra idag.

Smockat kan ju sammanfatta det hela rätt bra, 
för smockat var det. Det var folk precis överallt. 
Kanske inte var så konstigt eftersom hallen var lika liten som ektorps hallen ungefär. 
Så ni kan ju tänka er. Mer är 800 dansare + familjer och publik samlades i en liten hall, med 3 omkädningsrum och en läktare. och om inte det låter nog så gick larmet igång, musiken och elen fungerade inte. Vi fick byta om bland publiken och det låg väskor precis överallt. Dansgolvet fick de minska på grund av att de skulle bära in stolar så att den publik som faktiskt kom in kunde sitta och kolla. Min pappa stod upp från typ 9 på morgonen till 10 halv 11 på kvällen och det stog så mkt folk vid dansgolvet och runt det så han sa att det ända han såg av mig var när jag dansade singel. Gruppen såg han inte överhuvud taget. 

Nu till resultaten:
Gruppen gick strålande, en första plats till Impressive :) <3 så himla roligt att det går så bra nu.
I Paren blev det en besviken 6e plats. Men det går bättre nästa gång.
I singeln blev det också en 6e plats. Men jag blev jätte glad för den. Till skillnad från förra gången, så gick det jätte bra och bättre ska det bli!


impressive

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0