som i en dröm




Här sitter jag i min korta gamla jeanskjol,
alltid lika välkommen när sommaren är här.
För det kan man väl säga att den är nu?
Att gå till skolan med short o linne, och sola på balkongen.... det är iaf sommar för mig.

Danslokalerna kändes som (en bastu flera.... hm va säger man, bastuar?) i vilket fall som helst va det riktigt hett. Och jag är föresten anmäld i singel, fast inte av mig... och jag som inte har förberett något. Får se hur det går. Paren måste gå bra, gruppen kan gå bra.. Tur att Lolla kunde hoppa in där i slutet och ersätta jonna (y)
Imorgon kl. halv 7 åker vi :) :) Örebro here we come! Håll tummarna gott folk :)

Dansläger den 11-13 juni också. Var på gotland förra året när det var, men i år, då ska ja inte missa :)

image387

Kommentarer
Postat av: Jonna

Håller tummarna, Ni är bäst :D

2008-05-10 @ 02:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0