Lalala



Missade spårvagnen i morse så bestämde jag mig för att gå ist. Kom försent och inte nog med det så var vi inte i 39an utan typ... 34... fick yra runt i hela skolan i typ 20 min till jag såg Kajsa gå in i hennes lärarrum, så ja rusade dit och sa att ja faktiskt inte var såå försenad som det verkade. och inte nog med det.. så hade jag tappat bort min penna när jag yrade runt som mest, så jag fick nöjja mig med en fransig gammal whiteboardpenna den lektionen. Hmpf.

Martin skjussade hem mig och sen fick jag sätta mig ner och vänta på syster som skulle komma o öppna åt mig. Nu måste jag plugga, ja ska bara hitta lusten först.



image386

På lördag är det tävling i Örebro, och danspartnerJossan stukade handleden igår på träningen :/ Hoppashoppashoppas att du får dansa :O På lördag ska vi ha prick!

Kommentarer
Postat av: Hilal

Svara gärna på dagens fråga i min blogg (:

2008-05-07 @ 18:35:36
URL: http://favouriiitee.blogg.se
Postat av: Jossan

Ja fick ju dansa o de va ju tur de ! :D

2008-05-14 @ 16:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0