Godkväll



Gårdagens kväll kankse inte slutade helt jätte bra,
och om jag ska vara ärlig så har jag nog några minnesluckor. 
Det är inte lätt att skjussa en onykter person, speciellt inte om du själv inte är helt nykter heller,
därav bucklan på min cykelkorg.. buhu :(


Idag mår jag som jag förtjänar. Sovit till halv 5 och är riktigt härligt bakis! (y) Har hunnit med att kolla på Eva&Adam :) och sminkat och fixat systers hår.

Nu ska ja cyka iväg med min trashade cykel till min bakis-pojkvän o så ska vi vara bakis tillsammans.


HEJDÅ

image398

Kommentarer
Postat av: Jossan

Namen vilken fin bild du har som presentationsbild på din blogg ;)

2008-05-21 @ 18:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0