Host Host



BLÄÄ ja vill inte vara sjuk mera!  I helgen är det tävling o allt, får inte missa, ska inte missa... ska åka ändå. Nomatherwhat. & hoppas att jossan blir bättre tills imorgon :/ (Y)
Iallfall så åker vi imorgon vid 6 och listan är lång på vad som ska hinnas med innan och på det ska jag försöka att bli frisk. Det ser inte ljust ut vill jag säga. Jossan kommer hit vid två sen är det dags att göra sig i ordning o fixa allt inför resan. Sen ska vi sitta o snörvla ända upp till Falun ;)


3 timmar sömn, gick upp halv 7, te & bafucin i soffan och där har jag spenderat nästan resten av min dag. Tittade lite på barnpogrammen imorse.. kändes precis som när man var liten o sjuk.. När man vaknade tidigt och inte kunde somna och gick till tv:n och kollade på barnpogram... och där satt man hela dagen med kudden och tyckte synd om sig själv.. Lite så var det idag.. haha. Nostalgi. Fast idag är barnpogrammen bara crap istortsett. 

Nu ska jag värma te och försöka sova.






I'm gonna miss u <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0