unbelievable


Tävling igår, UNDERBART !

Tävlingen var i Halsberg, sådär lagom långt är det dit. Gjorde i ordning håret på några av tjejerna i bussen så det gick superfort.  Jahopp, då skulle man in rond 26 så fick vänta ett bra tag, men konstigt nog stressar man ändå de där sista minuterna med hår smink och uppvärmning.  Ljumsken gjorde fortfarande ont men jag valde att strunta i det. Dock struntade jag också i att värma upp ordentligt inte bra inte bra. 

Direkt final, 
nervöst, 
in o köra gärnet.
bara en chans. 

Det kändes helt okej när jag lämnade golvet..
Sen va det prisutdelning.. Jag har nog aldrig varit så nervös i hela mitt liv, 
förutom när vi väntade på resultaten från paren i SM, när vi kom två och fick vår sista prick.
Då va vi riktigt riktigt riktigt nervös. 814 Johanna Karlsson LDT. JAG VANN... helt unbelievable.. 
helt sinnes, som patrik skulle säga.  

Jag kom på första plats och fick min första prick i Guldklass..
Det pirrar fortfarande i magen på mig, så glad är jag :D

Gruppen gick riktigt dåligt, men vi kom på tredjeplats :) 
härligt tjejer.

 Paren gick inte heller så bra, en 6e plats, 
men jag vet att vi kan bättre!
vi kommer igen efter Jul och då jävlar :)

 

Kommentarer
Postat av: Whitney

Grattis påre!:D

2008-12-07 @ 21:32:57
URL: http://whitney.blogg.se/
Postat av: Linn

Grattis Johanna, då är SÅ värd det :)

2008-12-08 @ 22:17:28
URL: http://linnandstuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0