Min födelsedag,


Nu är jag 18, myndig, vuxen?
Nu får jag äntligen joina resten av gruppen ut,
och slippa stå ute o frysa och tråna efter att få komma in.
Äntligen är det min tur. 
det känns verkligen som att jag har längtat sen Januari och nu är dagen äntligen här.

Jag väcktes av skönsång från min kära familj och Patrik förstås, som gick upp kvart i 8 för att få vara med att fira :)
Jag är så himla glad över alla paket jag fått. Är verkligen så himla nöjd med allting. 
Xbox 360, lips, presentkort, pengar, make up store sminkning, massage, plånbok. <3 ni är bäst! utan tvekan..

Efter lite presentöppning satte vi oss framför tv:n och startade xboxet, lips. Så himla kul!,
sen var det dags att gå ner på stan med Patrik och Linnea. Handla det sista tills imorgon. Gick o solade också.. 

sen stressade vi hem,
åt god thai inspirerad mat, som jag valt. 
Skönt att äta mat som inte har med julen att göra så här dagen innan, 
och efter det kladdkaka.

Var och hälsade på Blomqvistarna + olander(?) som hade uppesittar kväll till bingolotto,
Patrik fick sina presenter, Parfym och kalsonger och han verkade bli glad. Pappa kom också upp ett tag och där satt vi o myste. 

Mina klänningar från styleby stars kom idag också,
på min födelsedag o allt :) haha. Super bra blev det!

Jag är verkligen så himla glad idag 
och jag är verkligen så glad att jag är jag.
Fått så himla många söta meddelande från mina vänner, 
alla är verkligen super gulliga! ♥

har bara roliga saker att längta till framöver.
Julafton imorgon, utgång på torsdag, Hannas och min middag framöver
och så småning om studenten. 

Jag är den lyckligaste människan i världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0