24 december, Julafton


Det har varit en underbar julafton måste jag säga, 
har fått så himla många bra julklappar!
Den har varit rolig, trevlig, mysig och ah, allt som en Julafton ska vara. 

Julklapparna som jag själv gav bort verkade uppskattas,
och jag har inga ord för hur glad jag är för mina paket jag fått.

Jag fick allt jag önskade mig, + en kamera av pappa som jag inte alls trodde att jag skulle får.

I Jursla var det trevligt som alltid,
men jag var lite seg och trött. På julklappsleken fick jag en julklapp... det var en slags minde game som man skulle plocka isär och sätta ihop igen. Vet inte riktigt... men den var snygg i alla fall.

Nu snart kommer nog Patrik och hämtar upp mig, 
har inte sett min älskling på länge!

Imorgon ska vi ha julmys här hemma tror jag,
god mat, osv. SEN ÄR DET UTGÅNG ! 



Kommentarer
Postat av: H *

- merry xmas : )

2008-12-25 @ 00:36:36
URL: http://merei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0