22 december


Var nere på staden idag en stund, köpte resten av julklapparna och är riktigt nöjd över mina klappar! hihi. När jag kom hem så hittade jag på några finurliga rim till varje paket, så himla kul & vilken begåvad poet sen!

God Jul och Gott nytt år, detta är inget tangentbord som du kanske förstår,
men någonting som är långt och smalt,
kanske något du själv har valt?
Jag hoppas i alla fall att presenter duger, och att du inte längre behöver svärmas av fluger.

Eller den här kanske,

Kalla dagar, Varma dagar, 
denna kan du använda när du behagar,
En smart liten pryl, inte allt för dyr!

sug på dom ni!


 Vi kom hem från farmor nyss. Vi va där hela familjen och hälsade på och fikade. Jag kan inte påstå att det är som vanligt, men det är fortfarande mysigt o vara där, alla minnen som man har. Jag saknar farfar otroligt mycket, speciellt nu vid Jul tänker man alltid lite extra på dom som inte finns där, när man träffas - släkten och vännerna. Då känns det att det är någonting som saknas. ♥



Nu är det dags att sätta fart med rummet som egentligen skulle varit städat iförrgår.. Men nu är det dags att kavla upp ärmarna och sätta fart.

oh juste, mina klänningar från stylebystars kommer nog imorgon, hoppas hoppas hoppas..
dom skrev igår att de skulle komma innan julafton och de kom inte idag så det måste alltså komma imorgon :D
sicken tur. Då kan jag ha någon av dom på julafton.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0