2 dagar kvar,



Igår var jag på IKEA och ikanohuset med blomqvistarna, köpte lite saker till Hannas och min middag i Januari och en julklapp till pappa och en till Linnea. Igår kom Linnea hem, hon ska vara hemma över julen :) :) 

Idag ska vi pynta här hemma, 
eller vi har redan gjort det lite grann, men idag ska granen upp. 

Pappsen och jag ska iväg snart och handla lite för senare, 

Sen ska jag hinna ner på staden med Linnea ett tag också,
inhandla de sista julklapparna kanske.
och sen ska vi baka pepparkakshus :D Jag, Linnea och Patrik...så himla kul!

Nu är det bara 2 dagar kvar tills jag fyller 18,
det känns overkligt på något sett.
Men faan va kul det ska bli!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0