1 dag kvar..


bara en dag kvar till den dagen jag har längtat så otroligt mycket till, haha. I snart ett år har jag väntat och längtat och snart är den här. om om dryga 24 timmar är jag vuxen. Ingen kan bestämma över mig längre, jag gör vad jag vill. Spännande men samtidigt läskigt. Jag känner mig inte äldre, inte ett dugg. Jag kommer nog aldrig växa upp.

Linnea och jag var nere på stan i stort sett  tills de stängde, 
lite saker fick vi utrett, men det fattas fortfarande en hel del.
Men i morgon ska jag o Patrik ta vår stadsrunda :) 

Efter stan så köpte vi hem pepparkaksdeg och godis,
dags för pepparkakshusbakning, hihi. 

Mitt hus blev helt klart bäst :D hahae



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0