Söndag


Gick upp tidigt igår, kunde inte sova, var jätte nervös. Fast på ett bra sätt. Jag tycker det känns bra. Har vant mig lite nu, Frågar mig inte längre vem brunetten i spegeln är, haha. Det kommer kanske dröja ett tag till innan jag inser på riktigt, men som sagt, är riktigt nöjd. 

   


Längtar otroligt mycket efter dansen nu, jätte jätte mycke, mega massor. Hoppas att allt ordnar upp sig tillslut, Vi är ju Lagers liksom. Skulle vara konstigt att plötsligt vara något annat. Första tävlingen är i september, så vi måste ju börja sätta fart snart. Jaja, det ordnar väl upp sig.



- Johanna 




Kommentarer
Postat av: jonna

fint håret blev:D kände knappt igen dig på bilden:D

2008-08-10 @ 21:07:54
URL: http://whitney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0