Panncake


Sovmorgon, 
sen cyklade vi ner till stan för att möta Micke och patrik fick sin efter längtade sson cykel. Den är najs. När vi kom hem vågade han inte ställa den utanför, så den fick stå inne i hallen, haha (y)  Sen cyklade vi iväg, på var sin cykel för ingredienser för dagens, frukost lunch och middag, pannkakor. Det håller man sig på en hel dag. Jag är fortfarande super mätt. 

Hittade snygga skor på Monki idag, eller det var inte första gången jag såg dom, men ja vill ha dom!!.. Dom lila Nike skorna, dom är riktigt snigga och löjligt billiga, jag borde köpa dom. 

Nu ska jag ta mig samman och sy upp Mickes byxor, fick till och med pengar för det, 
kanske borde se det som en ny affärside, sy upp folks byxor 150:- .. kanske inte så dyrt.. men jaa, varför inte. 

Puss på er,

- Johanna

P.s

Jonna har gjort min blogg fin,
tyckte det blev super :) thank u. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0